Shop nu met extra 30% korting (code: speclux30)
Track & Trace
Hoe volg ik mijn bestelling? #
Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail waarin de bestelling is verzonden van Speclux met het trackingnummer van de bestelling. Hierdoor kun je bestelling tijdig volgen en bezorgtijd kennen.
Wat als ik het pakket niet ontvang? #
Wat als uw pakket de status “Geleverd” heeft, maar u heeft het nog niet ontvangen? Misschien heb je de bezorging door de koerier gemist, controleer dan of je het briefje van de koerier hebt ontvangen en of je bestelling bij je buurman is afgeleverd. Mocht je je bestelling niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Mijn pakket is vertraagd of kwijt, wat moet ik doen? #
Tracking-informatie heeft aangegeven dat uw pakket verloren of vertraagd is? Dit is geen goed nieuws, maar maak je geen zorgen. Wees in dit geval geduldig en wacht nog een dag. Mocht het pakket de volgende dag nog niet ontvangen zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen contact opnemen met het leverlingsbedrijf om je te helpen de verblijfplaats van het pakket te vinden, het duurt meestal 3 werkdagen voordat het leverlingsbedrijf onderzoek doet en in de meeste gevallen zal het pakket worden gevonden en bij je worden afgeleverd. Mocht het pakket toch kwijtraken, dan maken wij het voor je opnieuw en verzenden het naar je.